Alt det med småt …
Vi har forsøgt at gøre det så enkelt som muligt at være kunde hos os.
Inden vi kan oprette dig som kunde, anbefaler vi, at du læser vores forretningsbetingelser godt igennem. På den måde sikrer vi, at du får den nødvendige information, tilbud og vilkår.
Vi holder det meget enkelt med persondata. Vi opbevarer kun det som er absolut nødvendigt for at kunne udføre arbejdet og fakturere kunden. Dvs. at kontaktperson, adresse, telefonnummer, mailadresse og opgavens omfang er det eneste vi registrerer om dig. Det meste står på din faktura og skal noget slettes eller ændres så sender du bare en mail til hej@barepuds.dk. Vi deler på ingen måde informationer med nogen som helst.
Udvendig pudsning kan udføres som enkelt bestilling, men det anbefales at der oprettes en abonnementsordning på enten hver 4., 8. uge. eller 12. uge. På denne måde bliver det billigere for kunden og vinduerne holdes nemmere rene.
Vinduerne skal om muligt være let tilgængelige hvilket vil sige, at buske og træer ikke dækker for vinduerne eller adgangen hertil. Hvis vinduer eller døre skal pudses og vi ikke har fri adgang til dem – fx. på en altan vil prisen være dobbelt på de gældende vinduer eller døre. Hvis du ikke er hjemme og vi ikke får adgang til vinduer eller døre springer dette over. Aftørring af karme og lister samt pudsning af glas bag tremmedøre er ikke inkluderet, medmindre det fremgår af tilbuddet. Du får altid en automatisk E-mail dagen inden vores besøg.
Vi tilbyder også afrensning af dine vinduer, dog ikke vinduer hvor der sidder mørtelrester, cement eller lign. da disse materialer med sikkerhed vil ridse glasset. Hvis glas der skal afrenses er hærdet eller påført folie og skal specialbehandles er det kundens ansvar at informere os om dette skriftligt på mail/sms ved bestilling af opgaven.
Ved vask med vaskeanlæg tager vi følgende forbehold. I opstartsfasen (2-3 gange) kan man måske se små aflejringer på vinduerne. Dette skyldes en film af skidt, snavs og gamle sæberester, der sidder på vinduer og vinduesrammer, og alt dette skal ned over glasset og væk. Vi gør naturligvis vores bedste for at undgå dette sker, ved bl.a. at være meget omhyggelige med at skylle af under de første par gange.
Vi tilbyder selvfølgelig også indvendig vinduespudsning. Dette kan naturligvis også bestilles som en enkelt bestilling men det anbefales også her at der oprettes en abonnementsordning.
Da indvendige vinduer forholder sig renere i længere tid anbefales det, at indvendige vinduer poleres i tidsintervallet mellem hver 4-48 uge. Ved indvendig vinduespudsning er dit ansvar at sørge for, at vindueskarme og andet omkring vinduerne er ryddet inden arbejdet udføres. Er dette ikke gjort, bliver det betragtet som et blokeret vindue og pudses ikke.
Betaling skal ske senest 10 dage efter hvert besøg. Der opkræves et rykkergebyr på DKK 100,- ved overskridelse af betalingsfristen. Vi udsender max 3 rykkere. Derefter overdrages det til inkasso.
• Snavs der er tilføjet vinduerne på naturlig vis ved vind og vejr
• Trafikfilm og pollen
• Efterladenskaber fra dyr og insekter
• Silikone/klistermærker og rester derfra (f.eks. fra nye vinduer)
• Kalk (undgå spule med vand på vinduerne med din haveslange, da det efterlader kalkrester og er svært at fjerne)
• Cement, mørtel, maling, lak og olie og lign.
Disse ting skal afrenses vha. kniv.
Dette kan bestilles som ekstra opgave.
Som en del af vores tilfredshedsgaranti beder vi om hurtigst muligt at kontakte os, hvis vi ikke har levet op til dine forventninger. Dog senest tre dage efter opgaven har fundet sted. Herefter sørger vi hurtigst muligt for at udbedre fejlen til din tilfredsstillelse. Vi fraskriver os ethvert ansvar om ridser i ruderne eller karme/lister, som påstås skulle være forsaget af os, da det ikke kan konstateres, om der har været ridser i ruderne før vi har påbegyndt arbejdet.
Vi kører alle hverdage i tidsrummet 07.00-16.00
Vi gør til tider brug af underleverandører (selvstændige vinduespudsere) for at kunne overholde alle aftaler. Vi bruger kun personer som vi kender godt og som har godt ry, ren straffeattest og udfører arbejdet i aftalt kvalitet. Disse er naturligvis sikret/forsikret efter loven om selvstændig virksomhed og hæfter selv for skader som sker hos kunden.
Ved ferie/sygdom/jul/helligdage kan der skubbes lidt med intervallerne. Der bliver ikke særskilt annonceret hvornår vi holder ferie, men typisk er det uger i juli/august samt omkring jul og nytår.
Vi udfører vinduespudsning i stort set alt slags vejr; Sne, regn, blæst og frost hindrer os ikke i, at pudse dine ruder.
Tilbud der gives over mail, telefonen eller via en flyer er vejledende og kan derfor godt forekomme billigere eller dyrere. Det er først efter en endelig besigtigelse af ejendommen, at den specifikke pris bliver aftalt.
Der kan ske en prisregulering hvis f.eks.
• Der forefindes en ændring af antal vinduer
• At der ønskes en ændring i intervallet for vinduespolering
• Indeksregulering (foretages en gang om året)
• Hvis vinduer eller døre skal pudses og vi ikke har fri adgang til dem – fx. på en altan vil prisen være dobbelt på de gældende vinduer eller døre. Hvis du ikke er hjemme og vi ikke får adgang til vinduer eller døre springer dette over.
Vi bestræber os på i god tid at varsle reguleringer.
Du skal blot informere os om, at du ikke ønsker en abonnementsordning fremover. Opsigelsen skal ske skriftligt pr. e-mail til: hej@barepuds.dk.
Ændringen skal oplyses senest to dage før. Har du ikke meldt afbud senest to dage før kan aftalen ikke aflyses og du skal betale fuld pris, vinduespudseren pudser hvad han kan komme til.
Hos Barepuds er du bundet af aftalen de første 3 pudsninger, hvis du bestiller et abonnement hver måned. Hvis du bestiller hver anden eller tredje måned er du bundet de første to pudsninger.